Om 3 veckor....

Vid den här tiden sitter vi på planet till Bangkok! Tiden har gått så fort dom senaste månaderna! Och ännu fortare kommer det gå nu 😄

Egentligen skulle jag hämta våra pass på thailändska konsulatet imorgon men dom ringde igår och sa att dom inte hunnit klart med dom, att dom e färdiga den 3 feb. Segt, men inte så mycket att göra nåt åt...

Fick igår äntligen bokat hotell på Koh Lipe. 😍 Älskar den lilla ön, var där med en av mina bästa vänner för nästan 2 år sen, och nu äntligen ska jag få ta med min familj dit ❤️ Hotellet vi ska bo på är enkelt men ser sååå mysigt ut! Castaway Beach Resort heter det!





Visst är ser det mysigt ut?! 😉

Kaos hemma och kaos på jobbet! 
Fredrik åker till Malmö imorgon och kommer hem på lördag, riksmöte upcoming 👍 Jag kör lite mys med några av mina finaste vänner på fredag, då sover barnen hos farfar. 

Har jag berättat att barnens farmor kommer och hälsar på oss i Thailand? Det är vi jätteglada för och tycker det ska bli så kul och mysigt ❤️ 
Sen hoppas vi ju på nåt överraskningsbesök! Inga namn nämnda men ni vet vilka ni är! 😉

Nu blir det kvällsmat och mys ❤️



Hörs snart igen! 
Ha en fortsatt fin vecka!

//Nina

Kommentera här: