Förra veckan...

Måndagen gick vi upp tidigt och tog foto på stranden med en härlig fotograf innan dagis och skola. På kvällen var vi på Sai Naam och tittade på Melodifestivalen med ett härligt gäng härifrån Slow Down.Tycker Måns helt klart var den rätta vinnaren! 👍
Veckorna rullar på för fullt, redan hade svärmor varit här över en vecka.
Barnen var hos kompisar samt hade med kompisar hem 2 dagar.
På onsdagen fick vi bilderna från fotograferingen och vi blev så otroligt nöjda. Kommer dela några bilder senare i inlägget och det är Fotograf Malena Wallenberg, hemsida: malenawallenberg.se

På torsdagen var det storsamling som vanligt på skola/dagis. Hur mysigt som helst! Borde införas på dagis och skolor hemma tycker jag. 😉 På kvällen var vi på en supermysig restaurang som heter The Frog. God mat och trubadur.

På fredagen när barnen slutade så åkte vi på utflykt till Mangroveforest och Talabeng Island. Vi åkte longtailbåt och paddlade kajak. En liten lila manet fastnade på Fredriks paddel och landade på honom och Ella. Men det gick bra, lite ont men levande 🙏 Efter ett litet stopp på en strand ville Ella åka med mig och Liam. Dock blev turen för henne kort då Liam lyckades välta kajaken och alla tre dratta vi ner i vattnet. 😄 Efter det fick hon åka med pappa igen. Tyvärr dåligt med bilder från den dagen 😕 Väl hemma så stressade vi in i duschen för att käka med vänner på fredagsmyset här på Slow Down. Liam gick med en kompis för att kolla på en eldshow som deras klasskompis var med i. Fredrik anslöt dit sen och vi andra gick upp och la tjejerna. 😴

Lördagen var sista dagen för svärmor. Vi började dagen med att äta frukost på ett tyskt bakery. Mumsigt!!! Sen åkte vi till Relax Bay och hade mysigt på stranden. Sol, bad och sandslott!

I 2 veckor hade vi gått med en hemlighet för barnen. 😄 Helt otroligt att jag lyckats att inte försäga mig!

Kvällen tillbringades på favoritrestaurangen Coco sen hade vi mys hemma. Barnen sa hejdå till farmor då hon redan var på flygplatsen när barnen vaknade på söndagen. 😔

Jag gick upp och sa hejdå på morgonen. 💞 Fredrik åkte med och jag gick och lade mig igen och sov ett par timmar till... När jag och barnen vaknade så gick vi och grejade och när jag visste att Fredrik hade så långt kvar bad jag Liam att duka fram frukost.

Jag kikade ut och såg Fredrik komma, stängde och gick och laddade kameran. Dörren öppnades och in kom Fredrik och efter kom moster Johanna och kusinen Mika 😃💞 Glädjen och förvåningen var obetalbar. 😄 UNDERBAR ÖVERRASKNING 💞

Så nu har vi nytt besök i 2 veckor 😉 Mysigt!!! 🙏 Så glad att dom kom!

Skriver om några dagar igen!