Oj oj 😬

Helt otroligt, men det Ă€r över en vecka sen jag skrev senast!! đŸ˜± Vet att vissa vĂ€ntar troget men jag lovade mig sjĂ€lv att inte kĂ€nna mig tvungen att blogga för nĂ„gons skull, bara för min egen! 😄

Iallafall...

Tiden sen vi kom till Lanta har varit soft. Vi umgicks mycket med min barndomsvĂ€n Marie och hennes 2 barn. JĂ€ttemysigt! 💞 
Det har varit mycket sol och bad. â˜€ïžđŸŒŽđŸŒŠ 
I onsdags tog Fredrik med sig Liam pĂ„ utflykt. Mycket uppskattat! Tanken var att jag och tjejerna skulle ha en mysdag, dĂ„ spydde Maja. 😝 Dock sĂ„ vart det inget mer och jag hade tryckt henne pĂ„ magen nĂ€r jag smörjde in henne efter en rejĂ€l frukost sĂ„ kanske det var dĂ€rför... Men pĂ„ eftermiddagen tog jag med tjejerna sĂ„ dom fick flĂ€ta hĂ„ret, sĂ„ lite tjejmys blev det 💞 
I torsdags var det Ă€ntligen dags för flytt till lĂ€genheten samt inskolningssamtal i skolan. Svenska Skolan Sanuk! 
Mötena i skolan/förskolan kĂ€ndes superbra. Jag hade lĂ€tt kunnat gĂ„ i skolan pĂ„ detta vis. 😉

I fredags var vi pĂ„ utflykt tillsammans med födelsedagsgrisen Marie och hennes barn till "Old Town" och Nationalparken. Hur mysigt som helst 💞 PĂ„ vĂ€g tillbaka kĂ€kade vi pĂ„ ett mysigt stĂ€lle som heter "Same, same but different". Verkligen supermysigt! Marie och barnen skulle dagen till Ă€ra sova över. 😃 Sista natten med gĂ€nget innan dom Ă„kte vidare till Koh Kradan. 😉 

PĂ„ lördagen tog vi det bara lugnt och hade mysigt tillsammans 💓 Avslutade kvĂ€llen med en ny upplevelse, en KACKERLACKA sprang över min rygg đŸ˜±đŸ˜« Vidriga, Ă€ckliga djur det dĂ€r!!

PĂ„ natten vaknade vi av att Ella spytt 😝 Inte mysigt! 

Söndagen var same same... 😉 Vi skypade och pratade med bĂ€sta vĂ€nnerna familjen Karlsson/Larsson 💞 Som vi saknar er!

PĂ„ kvĂ€llen var det meningen att vi skulle till ett stĂ€lle som heter Cozy och kolla pĂ„ Melodifestivalen men tyvĂ€rr blev jag dĂ„lig sĂ„ det blev inget. 😔 Jag och Ella bĂ€ddade ner oss och Fredrik tog med sig Liam och Maja in till Saladan (byn, centrum) och Ă„t pĂ„ en mysig restaurang med riktigt god mat! Coco restaurant! 

Det var lite om varje dag förra veckan 😉 

Kommer lĂ€gga upp ett inlĂ€gg med massa bilder senare idag! 

Detta inlĂ€gget blev lite försenat dĂ„ jag inte mĂ„dde sĂ„ bra nĂ„gra dagar. Lovar att det inte ska ta mer Ă€n en vecka till nĂ€sta inlĂ€gg 😉 Ska försöka fĂ„ till 2-3 i veckan för egen skull men sjĂ€lvklart för er skull allra mest. 💞

HĂ„ll utkik under dagen efter bildinlĂ€gget 😃

Pop Kan Mai 🙏 (pĂ„ Ă„terseende)

//Nina

Kommentera hÀr: