En vecka...

kvar... Nu e det fullbokat schema fram till vi åker 😬

Idag har jag äntligen varit i Göteborg och hämtat passen och numera har vi visum med dubbel entry 👍 Goa Lina följde med som sällskap, TACK 💕

Imorgon e det fullt upp för hela familjen... Ansiktsbehandling, tandläkaren, fotboll, utvecklingssamtal! Men på det viset går ju tiden fort! 😄

Fredag rullar på med träning, kalas och tjejernas sista dag på dagis! Ellas allra sista dag på sin avdelning Sälen, hon börjar på samma avdelning som Maja när vi kommer hem igen! 😃 

På lördag ska Maja på kalas och sen ska vi ha kalas för Liam och Maja. Mysigt att träffa alla innan vi åker 💞

Nu till det glädjande samtalet jag fick häromdagen 💞 Min älskade barndomsvän Petra ringde och sa att hon kommer hit med sambon Jonte och "frallan" Kenzo på lördag! Blev sååå glad!!! 

Så på lördagkväll blir det mys med 2 av mina finaste vänner med familjer 💞 Det kan inte bli bättre!!

I dagarna har jag hjälpt en annan fin barndomsvän att boka samma hotell som vi ska bo på första dagarna när vi kommer till Koh Lanta, hon och hennes barn kommer dit dagen efter oss 😃 Så kul!

Mycket på schemat men måndag och tisdag e det lite lugnare som det ser ut ön så länge 😉 Men det ändras säkert...

Nu längtar vi ☀️🌴🌊





Ha en fin helg! Mig hör ni kanske av en gång till innan vi åker 😉

//Nina

Kommentera här: