Blää!!!!

Tröttsamma människor som ger sig ut och reser men varken tar hänsyn eller respekterar andra!! 😡 Eller föräldrar som inte verkar klara av att säga till sina barn!! 
2,5 timme kvar till vi landar i Bangkok och jag har inte sovit något överhuvudtaget 😩 Jaja, tur man är på väg till värmen som kan pigga upp en och få en på bättre humör! 
För övrigt tycker jag resan hittills har gått rätt bra, hoppas den fortsätter med det när vi kommer till Bangkok och ska ta oss vidare till Phuket! 
Vi har hyrt en bil över helgen så vi ska kunna ta oss lättare. Skönt att det inte är så fruktansvärt långt till Kata Beach från flygplatsen! 

Våra älskade vänner Carro och Glenn körde oss till flygplatsen, riktigt jobbigt att säga hejdå 😢  Saknar er massor redan ❤️ 
Jobbigt att säga hejdå till nära och kära överhuvudtaget... 

Nu har vi 1,5 veckas semester framför oss innan kidsen börjar skola och förskola. Det ska bli mysigt! 
Frågade Ella vad det första hon ska göra när vi kom till hotellet är, svaret blev -bada och äta frukt 🍉🍍🍌 Sötunge! 

Maja tycker hon har haft en jättebra födelsedag men det känns inte så för en annan... Tänk att älskade ungen redan är 6 år 😱 

Tackar ödmjukast för alla hälsningar/kommentarer på Facebook och Instagram ❤️ Vi ska göra vårt absolut bästa för att denna resa/upplevelse/thaimout till det bästa vi nånsin gjort! 😉 

Äntligen lite lugnt i gångarna, kanske skulle vila de blå en liten kort stund 😴 







Vi hörs senare kära läsare 😉 

//Nina



Gaaah!!

Exakt 2 minuter slöt jag dom blå, sen började dom tända upp igen 😂

Snart frukost kan jag tänka mig. 

Självklart är detta inlägg skrivet på planet och lika självklart kommer jag publicera det när möjlighet finns 😄 

😲😵😲

XOXO

Hade tänkt skriva mer men jag står nästan och somnar 😴 
Försöker skriva imorgon 😉


Summa summarum är att flygresan gick över förväntan, även om jag inte fick nån sömn! Jag är såååå glad över att va tillbaka i älskade Thailand ❤️☀️🌴 


Sov gott! 

Xoxo

Kommentarer:

1 Heléne:

Njut av vistelsen😄

Kommentera här: