Rasande fart!!

Ja nu går dagarna i en rasande fart. Om en vecka är vi hemma och på väg att vakna efter första natten i våra egna sängar. Vissa saker kommer vara skönt med att komma hem men vill innerst inne inte åka hem. Stressen jag vet kommer flygande som ett brev på posten tilltalar inte det minsta! 
Men nu gäller det att passa på att njuta av dom få dagar vi har kvar!!

Sen jag skrev sist har vi hunnit med snorkelutflykt till Koh Rok, ett par dagar på otroligt vackra Koh Mook och igår tillbringade vi dagen med fina thailändska vänner. ❤️ Det har varit bra dagar och det väntar bra dagar innan vi åker hem! 😃 

Barnens avslutning på skolan var lite vemodig men vi sa inte hejdå, vi sa "pop gan mai" som betyder på återseende! För vi kommer tillbaka igen! Vi kommer göra om detta! Och jag rekommenderar alla, som har möjligheten, att göra det. 🙏🏽  

På måndag börjar äntligen Sonkran = det thailändska nyåret 😃 Öppet vattenkrig på gatorna, brandbilarna kör runt och fyller på vatten i tunnor längs gatorna. Det ska bli såååå roligt att få vara med om detta 😂 

Nu ska jag gå ner till poolen och umgås lite med några vänner som åker hem i eftermiddag. Kommer under dagen ladda upp ett inlägg med massa bilder 😉 Håll utkik!!

Ha en fin dag! Det ska vi ha!

Pop gan Mai 🙏🏽

//Nina

Kommentarer:

1 Berit:

Vilka härliga bilder. Så mycket mysiga minnen som dyker upp tillsammans med er i härliga Thailand. Tack för mycket fint ni visa mig. Många kramar o ha riktigt härligt sista tiden. Allt har ju ett slut. Man får leva på dessa minnen länge. Vi har mycket härligt här i Sverige. Kramar till er alla o ha en bra resa hem.

Kommentera här: